מה מציע מוקד אשראי און ליין?
מוקד אשראי און ליין הוא דרך מצוין לקבל מידע מיידי ועדכני. אפשר לפנות אל המוקד לכל אורך שעות היום, להשאיר פנייה או להמתין לנציג שירות. המוקד נותן מענה על צרכים בסיסיים של לקוחות קיימים או חדשים. ראשית, המוקד מציע אינפורמציה אמינה שלא ניתן להשיג במקומות אחרים. יש הרבה אתרי אינטרנט המספקים תוכן שאינו עולה בקנה אחד עם צרכי הלקוחות. מי שזקוק לפתרונות אשראי, מימון או הלוואות יכול לפנות למוקד אשראי און ליין ולנצל את היתרונות שלו.
שנית, המוקד שומר על אינטימיות ופרטיות. שיחה עם נציגי שירות לא מחייבת בשלבים הראשונים הזדהות מלאה מצד הלקוח. כל גולש אינטרנט יכול להיכנס למוקד אשראי און ליין, לקרוא על מסלולי הלוואות ולהשוות בין תנאי החזר שונים. המוקד מחזיר את הכוח לידי הלקוחות וכך הוא מבטיח סביבה תחרותית הוגנת.
מי מפעיל את המוקד?
מוקד אשראי און ליין מופעל על ידי עובדים מוסמכים שעוברים הכשרה מיוחדת. במהלך ההכשרה נדרשים העובדים לדעת כיצד להשיב על שאלות, איך לעשות זאת בצורה נכונה ואיזה מיצע להציג. עובדים שעוברים את ההסמכה בהצלחה יכולים להפעיל מרכז שירות טלפוני או מוקד אשראי און ליין. לכל עובד יש תחום התמחות אחר וקיימים גם מנהלים האחראיים על מספר קבוצות של נציגי שירות בו זמנית.
מוקד און ליין מציע גם יתרונות עבור חברות האשראי. בין אם מדובר על גופים מוסדיים כמו בנקים, על חברות ביטוח ואשראי או על חברות מימון פרטיות וחוץ בנקאיות, המוקד הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר מול הלקוחות. העברת המוקד לאינטרנט ויצירת תקשורת און ליין משלימים את חבילת השירותים ומשפרים את התחושה של הלקוח.