יש להניח כי לעסק שלכם יש לא מעט יתרונות, ואתם מחפשים בכל זאת את מה שיהפוך אותו לעסק מנצח. אולי מה שאתם צריכים דווקא זה פשוט מענה אנושי משופר יותר, למשך יותר שעות? אל תשכחו שלא מעט עסקים נופלים בדיוק בנקודה הזו – לא תמיד בעל העסק הרי זמין לקבל שיחות, ולעתים כך הוא עלול לפספס שיחות חשובות מצד הלקוחות שלו, או מצד לקוחות פוטנציאליים. לכן, אם מתכוונים ופונים לשירות חיצוני של מענה אנושי, אפשר לחולל פלאים בעסק!
אז איך שירות זה ניתן?
השירות החיצוני שמספק לכם מענה אנושי בעצם מבוסס על מודל קבוע ויציב שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם: כשמישהו יוצר קשר עם העסק שלכם, אפשר והוא יופנה ישירות לעסק במידה ואתם פנויים, אבל אפשר והוא יעבור למוקד חיצוני (בין אם באופן קבוע, או בין אם רק כשאתם לא פנויים לשיחה, והבחירה בנושא היא לחלוטין בידכם). כעת, מוקדן בעצם ייקח ממנו את כל הפרטים הרלוונטיים. בין אם הלקוח רוצה להזמין שירות או מוצר, או שיש לו תלונה או בעיה, הוא יקבל באותו הרגע ממש מענה אנושי, מקצועי ואיכותי מאד. המוקדנים עצמם אגב, על אף שהם לא חלק מהעסק שלכם, מתודרכים בכל הפרטים הרלוונטיים הנוגעים לעסק שלכם כולל אופי הלקוחות, מוצרים, שירותים, מחירים, ועוד פרטים חשובים אחרים. בצורה כזו, הלקוחות שלכם תמיד מרגישים שהם קיבלו מענה מצוין.
והאם המחיר הוא נוח?
בהחלט כן. חשוב מאד להבין שאם אתם פונים לשירות חיצוני של מענה אנושי, אזי טווח המחירים כיום הוא נח מאד, וגם השירות היקר ביותר יגיע למחיר של 200-250 ש"ח בחודש לכל היותר. מבחינה זו, בהשוואה להעסקה ישירה של מוקדנים או מזכירות, אין שום ספק מהו השירות המשתלם יותר.