עסק המעוניין בפתרונות תקשורת לניהול תקין ויעיל חשוב שיתעניין ברכישת מרכזיות לעסקים, אם הוא רוצה באמת ובתמים להיות סמוך ובטוח כי המענה הטלפוני אשר הוא מספק לקהל הלקוחות הפונה אליו הוא אכן מקצועי ושירותי ביותר בסופו של דבר. אין כל צל של ספק, כי הרבה מן העסקים הקטנים מוציאים עלויות רבות על טלפונים רבים במקום לרכוש מרכזייה שהיא אומנם טכנולוגיה יקרה יותר, אך חסכונית מאד לטווח הרחוק לכל הדעות, חיונית ומרוכזת במקום אחד בלבד על כל המשתמע מכך.
מה כוללות מרכזיות לעסקים קטנים?
מרכזיות לעסקים אשר זקוקים לפקס, מחשבים, מכשירי טלפון ותקשורת עם העולם יכולות להיות שימושיות ביותר מן הסתם, ולכלול בתוכן את כל אלה ביעילות רבה למדי. כלומר, במקום שימוש במספר קווי טלפון, פתרון התקשורת באמצעות מרכזיות לעסקים יכול להוזיל את ההתקשרות שלהם בעיקר עם חו"ל כמובן.
מרכזיות לעסקים לתקשורת עם חו"ל
מרכזיות לעסקים כמו IP מאפשרות שימוש זול וחסכוני עם חו"ל במקום לחייג דרך ספקי התקשורת השונים בעיקר עם זו היא תקשורת קבועה. למערכת זו יכולת לערוך שיחות וידאו, שיחות ועידה והיא מחוברת לאינטרנט. לכן מרכזיות לעסקים חיוניות ומודרניות ואף חוסכות זמן של פגישות וכסף רב לעסקים הקטנים.
היתרונות במערכת מרכזיות לעסקים קטנים
מלבד החיסכון בעלויות כספיות ובכך שאין צורך בציוד נוסף, ניהול מרכזיות לעסקים מעניק טיפול בתקלות ושדרוגים למערכת. ספק התקשורת שמעניק את השירותים הללו מנהל את המרכזיות מבחוץ וזמין בכל עת. לפיכך, מרכזייה לעסקים נרכשת לאורך זמן ודרושה לניהול יציב של העסק ולכן יש לבחור בקפידה ספק מרכזייה לתפעול תקשורת אחידה לטלפונים ולמחשב. אם כן, מנהל העסק צריך לדעת בכמה קווי חוץ הוא מעוניין, בכמה שלוחות, האם לבחור שלוחה חכמה וטלפון מתקדם, שלוחת IP, האם המרכזייה בעברית. כמו כן, יש לבדוק את האחריות של רמת התיקונים, האם מקבלית תמיכה טכנית בטלפון, האם מגיע טכנאי לתיקון התקלה. כל השאלות הללו ואחרות יש לבדוק ולברר לפני רכישת מרכזייה לעסק כדי למנוע הוצאות מיותרות וכאב ראש.